wtorek, 7 marca 2017

Mała informacja

Kapitanie Czytelniku!
No cóż... blog zostaje zawieszony do końca trwania matur. Napisałam już większość notki, ale biorąc pod uwagę to, że czasu wolnego w tygodniu praktycznie nie mam, a nieregularna publikacja raz na dwa miesiące nie wchodzi w grę, to jednak na jakiś czas muszę opuścić to miejsce. Nie chcę już dłużej co chwilę zmieniać datę publikacji Ogłoszeniach ze Starowspółczesności, bo już od 15 lutego ciągle obiecuję i obiecuję pojawienie się rozdziału IV i ciągle nie potrafię się wyrobić. 
Jednak na bloga powrócę na 100% - trzeba będzie tylko trochę dłużej na to poczekać. Mam do uporządkowania wiele rzeczy i zwyczajnie nie jestem w stanie się wyrobić. Przepraszam Was z całego serca za te zbiorowe zawieszenie. Napisałam to ogłoszenie, bo biorąc pod uwagę moją normalną częstotliwość dodawania rozdziałów, a to, jak długo nic tu się nie pojawiło, blog wygląda na opuszczonego. Otóż nie porzuciłam i na pewno nie porzucę tej opowieści :) Mam już zaplanowane niemal szczegółowo całe czterdzieści rozdziałów i już za bardzo przywiązałam się do Reitana i jego zwariowanych, pirackich towarzyszy :D
Nie opuszczam całkowicie blogosfery. Wrzucać nowości będę jedynie na HN, choć nie wiem, z jaką częstotliwością. Mimo że notki są już napisane, obrobienie tekstu, poprawienie wszystkich błędów i narysowanie obrazków również nieco trwa. Także raz pojawi się coś po tygodniu, a raz po trzech lub nawet czterech.
Mam nadzieję odwiesić tego bloga pod koniec kwietnia lub w maju i z rozpędu ruszyć z regularną co tygodniową publikacją. Czas mija bardzo szybko (stety lub niestety :P ) także jestem pewna, że ani się obejrzymy, a Ikiwa znów zaprosi nas na herbatę do środka Żwirkowej muszelki. (Lub wybuchowe eksperymenty, z tym huncwotem nigdy nic nie wiadomo!).
Także do usłyszenia, Kapitanie Czytelniku! Niech wiatry zawsze korzystnie dmą w Twoje żagle i niech zarowadzą Cię prosto ku celowi podróży!

2 komentarze:

  1. Do usłyszenia, kapitanie Krävariss! Trzymamy kciuki za maturę (czy tylko mnie wydaje się, że tej nauki ciągle przybywa...?) I za resztę twoich spraw c:
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Ahoi, Kapitanie Czytelniku!
Pamiętaj, że każde twoje słowo na temat notki jest dla mnie niezwykle ważne!